Produse pentru factura pătrată (3)

Formulare Interactive

Formulare Interactive

EXPERTII NOSTRI REALIZEAZĂ FORMULARUL DUMNEAVOASTRĂ PERSONALIZAT ÎN 4 ETAPE: - Crearea și executarea formularului dumneavoastră - Crearea și programarea câmpurilor completabile - Încorporarea și difuzarea formularului dumneavoastră interactiv într-o campanie de e-mailing - Recuperarea și procesarea răspunsurilor formularului dumneavoastră interactiv, consolidarea datelor și livrarea elementelor sub formă de instrumente Excel Pentru mai multe informații: https://formulaire-interactif.fr/
Clear' Invoice - Facturare Electronică & Dematerializarea Facturilor

Clear' Invoice - Facturare Electronică & Dematerializarea Facturilor

Clear' Invoice, facturare electronică & dematerializarea facturilor : . facturarea furnizorilor, . facturarea clienților, . facturarea intragrup, . facturarea către stat, autoritățile locale și instituțiile publice (conexiune la Chorus Pro) & arhivare electronică securizată. Clear’ Invoice este un serviciu complet externalizat de facturare electronică: permite procesarea tuturor facturilor furnizorilor, clienților, intragrup, facturile către stat, instituțiile publice și autoritățile locale și teritoriale, adaptându-se la diferitele formate de date. Ventya ia în considerare, de asemenea, specificitățile proiectelor și domeniilor de activitate ale companiilor, respectând în același timp reglementările în vigoare în Franța și în lume, pentru a desfășura cât mai bine și mai rapid proiectele împreună cu toți partenerii comerciali.
Facturare electronică

Facturare electronică

Adoptați facturarea electronică cu LegalySpace și răspundeți cerințelor legale în timp ce optimizați procesele financiare. Această soluție performantă vă permite să: - Fiți în conformitate cu legea: anticipați obligația de facturare electronică prevăzută pentru 2026 datorită unei soluții certificate și adaptate la normele fiscale franceze. - Automatizați schimburile: trimiteți, primiți și arhivați facturile fără efort și într-un mod fluid. - Reduceți costurile: diminuați cheltuielile legate de hârtie, expediere și procesare manuală. - Îmbunătățiți trasabilitatea: urmăriți starea facturilor în timp real datorită notificărilor și unui sistem de urmărire precis. - Consolidarea securității: beneficiați de o transmitere și arhivare care garantează integritatea și confidențialitatea documentelor dumneavoastră financiare. Cu LegalySpace, transformați obligațiile legale în oportunități de digitalizare și îmbunătățiți gestionarea lichidităților cu o soluție fiabilă și intuitivă.